søndag 22. mars 2009

Søndag er produsent og tacodag

Jeg er ganske stolt av meg selv! Selv uten internett i heimen klarer jeg oppdatere så og si hver dag her på bloggis!
I dag har jeg vært produsent! Sjekk ut nettsidene til Studentradioen i Bergen for å høre dagens sendinger. Jeg liker å være produsent og kulturredaktør i radioen, det er gøy og veldig lærerikt! Hvem vet, kanskje jeg en dag har en prestisjefylt stilling innen norsk Riksradio? Anything is possible.

Nå skal jeg snart hjem og lage tacos til grabbarn. Tacos er fin mat, for det kan en ha mange ganger på rad, og så føler en seg litt sunn siden det er masse salat og slik. Kvelden vil kanskje inneholde LocoRoco og lesing, kanskje til og med lesing av pensum!

For å avslutte dette litt random innlegget, får dere et bilde av en blomstereng:


Fra weheartit.com

1 kommentar:

Helene sa...

random innlegg og flotte blomster liker vi. :) er det forresten lov til å mase om bilder av leiligheten? hehe.. eller er det for mye pikkpakk enda?

sv: veska er ikke så veldig stor, men stor nok til mini-pc :) hihi..