søndag 15. mars 2009

Ønsker meg..

Dette er på min Wish List hos fredflare.com nå:

Noen som vil kjøpe det til meg?

Ellers har jeg flytta i hele dag. Glemte et nattbord i den gamle leiligheten, men fine Sam fikser det til i morgen. Nå har jeg offisielt flytta ut. Vi har ikke fått senga bort til den nye leiligheten, så sover i det "gamle" rommet til Tor i natt. I morgen er det bare oss to. På en måte da.

Nå sitter jeg, Tor og Øyvind og "ser på basket/fotball/kjedelig", mens vi sitter på hver vår PC. Jeg og Tor var ute og spiste for å feire flytting + 6 månedersdag tidligere. Ble ekkelt mette begge to. I tillegg til de finefinefine tinga på fredflare ønsker jeg meg dette:

Fine kattebildet fra modcloth.com.

3 kommentarer:

karoline.piano@hotmail.com sa...

(kunne du har sletta kommentaren jeg ga ovenfor? av en eller annen grunn la mailen min seg inn under navn)

Høres ikke særlig sosialt ut :-P Så koselig med feiring da, grattis med ny leilighet også! :-)

miss_solvor sa...

Gla i dæg Karin! Måtte bare sei dæ :)

Helene sa...

genial robot da! :) hihi
skulle ønsket meg mange ting jeg også....!