lørdag 28. mars 2009

I dag har jeg vært på..

..loppemarked!!

Men jeg fikk ikke tatt bilder av tinga jeg kjøpte (gammel sort "kontor"-veske i skinn, Kinasjakk med klinkekuler (YESS!) og et spill jeg hadde når jeg var liten. Good memories), for jeg tok for mange bilder i går på festen til Ingrid.

Dere skal så klart få være en del av denne begivenheten. Bare se her:

Ingrid og hennes bedre halvdel, Andreas, anno 2003(temaet på festen)


Det var masse ballonger. Her blir Tor overfalt av en aggressiv ballong-mobb.


Ingrid 22 år!


Rosa/mørkerosa strømpebukser og Converse - nærmest uniform i 2003


Svar/hvitt fest. D r qlt


Dans oppå bordet (nesten)


Ingrid var fornøyd med festen og kvelden sådan.

Ha en nydelig lørdag!

4 kommentarer:

Ine sa...

Ja! Loppebilder!

Maria Stenersen sa...

Så ut som en koselig fredag!:)

Helene sa...

Åh, loppemarked! Jeg må finne meg et snarest mulig :) :)

SV: det var egentlig ikke så gøy.. ingenting ble som jeg egentlig ville ha det.. men men:P

Den Bedre Halvdel sa...

Eg ser så... marxistisk ut.



:D