tirsdag 24. mars 2009

Oppgaveskriving og avslappingsdag

I His115 - Fordypning i Historie, Arbeidslivshistorie, må vi skrive 3 oppgaver på ca 2000 ord stk i dette semesteret. Har skevet 1. utkastet til de to første, må skrive 2. utkast til begge innen 17. april, og så en uke etter det må 3. og siste oppgave være inne. I can DO it! Gleder meg veldig til å bli ferdige med det, men har lært mye av å lese, og skrive på oppgavene. Så tror nok det går greit.

I dag skal jeg bare slappe av. Høre på musikk (forresten klikka iPoden min her en dag, og jeg måtte re-sette den, det vil si at ALLE sangene forsvant. Så, kom med forslag for hva jeg kan "kjøpe" og høre på! Liker mye forskjellig, men Indie - både pop og rock, og gamle slægærs ligger mitt hjerte nærest. Kom uansett med forslag! Har du spotify, lag en spilleliste til meg som jeg kan høre på!), og lese i den fine boka, som bare blir finere for hver side jeg leser.

Forresten lurer Ine på om hun burde ha en konkurranse, og hva premien skulle vært. Jeg syns hun skal ha det, og at premien er en custom made layout. Hun er jo så utrolig flink på det (hun har lagd min)! Men gi henne tips dere også!

Dett var dett, nå skal jeg snart hjem (sitter på biblioteket, himmelen for studenter uten trådløst internett) og spise litt lunsj (eller er det litt i seineste laget?).

Ha en nydelig dag, bruk den til å tenke over hva du er mest glad i her i verden! KOZ!

2 kommentarer:

Ine sa...

Å! Tusen takk for reklame og forslag! Eg he faktisk vurdert det, prøvde det ei gong au, men fekk lide respons... Kanskje denne gongå så funke det?
Eg ska senna me litt musicalgoodies i brevet, ok?

Helena sa...

hei :D frank kunne ikkje bli med på hyttetur.. å kristoffer he ikkje penga så det e litt tvilsomt med han. Eg he ennå kimmi på gli, men dont get your hopes up..