torsdag 19. mars 2009

Flytting er litt stress

I alle fall å melde adresseendring til Gud og hvermann!

Men nå er det gjort, og jeg har fått tid til mye i dag! Brevskriving, og snart en liten bytur. Jeg er meget forelsket om dagen, både i han derre jeg er sammen med, og leiligheten vår. For den er søt og fin, og snart bildeklar!

Uansett, sola skinner i dag, og himmelen er blå. Tor er på frisbee-golf med kompiser (ja, det er golf, men med frisbee. Jeg sier ikke mer), men kommer snart hjem. Hihi! Tror jeg skal lage middag til ham, bare for å være snill!

Ha en fantastisk dag! Til å hjelpe dere på vei til en utrolig dag, har jeg funnet disse bildene på we<3it.









3 kommentarer:

Ine sa...

Fin-fine bilder!
PS: Dersom du skriver & hears ; i HTML når du blogger (uten mellomrom) så blir det automatisk til et hjerte!
Se her:

Ine sa...

For you, my friend! (Check ud bloggen min)

Ine sa...

Men likte du portrette?