mandag 9. mars 2009

Glas-fucking-vegas!

I går var jeg på Rockefeller. Der så jeg fire skotter spille. De var fine, plata er kanskje bedre lydmessig, men jeg hadde angret til jeg døde hvis jeg ikke hadde vært på konserten. For den var F.I.N! Så klart er det alltid noen som ikke tar hensyn til andre, og fucker opp stemninga som noen slags konsert-hooligans (jeg var nær å få en albue i hodet mer enn et par ganger). Men jeg koste meg på konsert selv om oppvarmingsbandet var middelmådig og vi venta vel og lenge på at Glasvegas skulle komme på scenen.


Bilde tatt fra Dagsavisen.

Likevel, jeg hadde angret som en hund hadde jeg ikke vært der!

Nå slapper jeg av etter en lang tur fra Oslo til Bergen. På veien satt vi oss fast i snøen i et meteorittkrater og hørt på mye forskjellig musikk, pluss tre stykker som sov med munnen åpen i baksetet - nesten synkront.

I morgen skal jeg lese, på forelesning, skrive brev og diverse annet.

Håper du har hatt en fin helg!

Ingen kommentarer: