torsdag 5. mars 2009

Not over yet

Du trodde kanskje at hvis en har hatt eksamen, så er stresset ferdig for en stund? El wrongo. Jeg må skrive en oppgave på 2000 ord i dag. Sounds like fun? Ikke helt.

Jeg vet enda ikke hva jeg skal skrive om, må velge en avgjørende hendelse i arbeidslivet (i Norge), og drøfte hvilke konsekvenser hendelsen hadde for videre utvikling i arbeidslivet. Jeez louize, lyst til å skrive den for meg? Skal være inne på mandag, men jeg skal til Oslo i helga, så blir lite skriving der.

I Oslo skal jeg forresten se dette bandet;

Elsker den sangen, Geraldine er Glasvegas sin fineste sang. Syns jeg da.

Ha en fin dag da!

2 kommentarer:

Kristine sa...

lykke til med skrivingen da, håper du får det til :-)

også så heldig du er som skal se geraldine <3

Ine sa...

Lykke te! U kan do itt!