onsdag 18. mars 2009

Hihi

Da fikk jeg bestilt i går! Søte og snille Kara sa ja til å få pakken sendt til henne! Og nå er jeg kjempeglad!



Var på IKEA i går og kjøpte diverse småting til leiligheten, og jeg elsker IKEA med hele mitt hjerte!
Leiligheten begynner forresten å se veldig bra ut. Skal ta bilder så snart siste finishen er ferdig. Utenom de har vi ikke internett, og må gå til Studentsenteret eller til venner for å få tak i litt trådløst nett. Så bear with me. Det er litt gøy også, for i dag når jeg åpna bloggkoll.se hadde jeg 15 uleste innlegg! Og det syns jeg er gøy!

Nå skal jeg være produsent, c ya!

4 kommentarer:

Helene sa...

åh, blir kjekt å se bilder :)
jeg lurer egentlig i grunn hvordan hverdagen min hadde vært uten internett :P haha.. jeg er avhengig delux:P

Ine sa...

Gratulerer! Kan eg få ETT bilde av meg å deg tatt m Holga-kameraet? He du funne en plass å kjøba meir film te d når d går tomt?

Ine sa...

Å tusen tusen takk! Glede meg! Spar ett då, te du komme heim, sant? Komme du kje heim før Arne fulle åre?

Chri sa...

Fred Flare er gulllll!