tirsdag 3. mars 2009

Lillesøster Marianne er snål

Fikk disse kommentarene på bloggen av søstera mi på snart 18:
Slett
Anonym Marianne sa...

Hey :) Eg fekk bare ett sånnet kikk i går, og eg må sei at eg e veldikt klar for å bli tanta :D Hehehe *hint,hint* :P

9:56 AM

Slett
Anonym Marianne sa...

NEI!! det vill vert feil ;) Men du e jo i rette alderen ;):P

12:20 PMSlett


Jeg tror kanskje hun har turna HELT nå. Men jeg er glad i deg fordet, kjære søster!


Bildet er fra når hun besøkte meg i mai i fjor.

3 kommentarer:

Ine sa...

Uhmm... Was she "under the influence"? :P
Lykke LYKKE te imårå!

Silje sa...

hehe, det var litt av et kick.

sv: nåh, så snill du er /hjerte/. Ønsker deg masse lykke til på eksamen! Hva slags fag?

Helene sa...

haha, søtt! jeg fikk det samme kicket for broren min for to år siden (uten at jeg sa det til han da) og nå er jeg tante til ei jente på 1 år ;)

jeg veit hvor du bor, hvis det er slik at du bor i sib'en bak der ;)