søndag 15. mars 2009

Flyttings!

Nå har jeg og Tor nettopp vært og hentet nøkler til leiligheten! Det var veldig fint malt, men de hadde visst ikke lagt nytt teppe likevel. Jaja, vi klarer oss.

Nå skal vi spise frokost snart, så kommer Sam og hjelper oss med flytting (Sam har bil, jeg liker Sam). Gleder meg til å innrede leiligheten!

(Hihi, Tor dusjer og hører på Detektivbyårn, derfor fikk jeg også lyst til å høre på det. Så versågod, her er en Detektivbyrån sang. Den fineste)


(forresten noen som vet hvordan man bare får den nederste linja, og ikke de teite videoene?)

10 kommentarer:

Helene sa...

Grattis med ny leilighet :) Rar planløsning da! :P Hehe.. Hva med å bytte soverommet til der stua er, og stua til der soverommet er? Eller? :P

Hehe.. Du legger ut bilder, sant? :)

Ine sa...

Gleder meg til bilder!!
When is I gettin' 'nother letter?

Malin sa...

designet ditt er utrolig fint!:)

Øyvind sa...

Gleder meg til bilder av leiligheten, hvis du er heldig er kanskje jeg på et av de.

cassiopeia sa...

Fantastisk sang!

Karin sa...

Du kan få være litt creepy-smilende i hjørnet på hvert eneste bilde hvis du vil, Øyvind!

Helena sa...

grættis me status som samboææær :) gla for dåkke ^^

Erik sa...

hoho, dere må huske å gjemme unna alle "personlige" ting når folk går ut og inn gjennom soverommet deres da :P

Karin sa...

Vi driver ikke med slik, Erik, hvis du forstår hva jeg mener!(sagt med ekkel, vulgær rogalandsdialekt)

Erik sa...

haha :)men grattis med både innflytting og 6mnd da :)