lørdag 7. mars 2009

Hello, Oslo

I går reiste jeg og noen andre nydelige mennesker til Oslo. Jeg er i hovedstaden for andre gang i år, crazy.

Fine Oslo.

Uansett. Vi kom hit i går, og jeg og Tor bor i leiligheten til nydelige Cecilie. Hun har "flytta ut" for at vi skal få sove her. Cecilie er verdens søteste.

I går var vi en liten tur ute på en koslig bar. Tea Lounge heter den. Veldig fint der, og billig i forhold til andre stive priser. Kanskje fordi det ligger på "Løkka", hva vet vel jeg?

Tea Lounge. Fine plassen.

Nå skal jeg skrive oppgave. Tor sover med hodet under en pute (hihi, han snorker). Var litt drama her i morges, strømmen gikk, og jeg styrte. Men nå har alt ordna seg.

I kveld skal vi til fine Jorunn og spise middag, spille spill og drikke litt vin (håper jeg).

Hva skal du i kveld da?

3 kommentarer:

Helena sa...

hei du :) tusen tusen tusen takk for brevet søteste du :) det va kjempefint :) eg har ikkje våre i postkassen før nå, for eg får aldri post, så det e større sjangs for å finna noge hvis eg bare samla "alt" opp te slutten av vegå :P. heldigen du så e i oslo! der e det gøy jammen :) å eg meinte ikkje den forrige kommentaren stygt alså :P eg bare meinte at du heller kommentere ikkje på min ;P hehe men fra nå av ska eg ver kjempeflink :) i dag skjer det ingenting her. av enn eller aen grunn e det sånn at alle reise heim på likt her, så nå e der nesten ingen igjen :P men nogen av oss tenkte å kle oss opp å gå ut å dansa uten å drikka :P me he ingen penga å ennå mindre å finna på, så eg håpe det blir noge av det :) hils så masse te Cecilie, gje na enn stoooore klem fra meg! Å te Tor åg :) åss kan eg gje enn cyberklem te deg :) *klem*

Cecilie Cecilie sa...

<3 (føle kje eg kunne overgå den fine kommentaren til helena uansett, så du får et hjerta, fordi eg e DUPER gla te dæ!)

Marita Førisdal sa...

Gud for en kjempe søt blogg likte den seriøst:O Har du disignet den selv?:-D Du er kanskje ikke fra Bergen, siden det står bor og studerer, ikke vet jeg:) Men det er koselig i bergen jeg trives no:-P Hvor studerer du og hva? kan være det står men jeg er litt treig med å lete opp ting osv:-)