onsdag 11. mars 2009

"Hallo, kan ikke du skrive om meg på bloggen din, Karin?"

Joda, det kan jeg Marie.

-Marie er søt.
-Marie er grunnen til at jeg og Tor er sammen. Fordi hun innviterte meg på fest der hun nettopp hadde flyttet til, og der bodde også Tor. Det var en fin kveld. Og en fin historie.
-Marie er sammen med en som heter Michael, men det uttales ikke slik som en sier Michael Jackson, for eksempel, men en sier Mi-ka-el.
-Marie skal snart flytte til der jeg bodde før, eller jeg bor det litt fremdeles, men Marie skal ta over rommet mitt. For jeg skal flytte sammen med Tor.
-Marie ler mye, og da ler jeg også.
-Marie er egentlig blond (se bilde nedenfor), men har farget håret mørkt. Lenge gikk det et rykte at hun gjorde dette for å oppnå respekt som seriøs student, men det viste seg å være feil. Hun ville bare mix it up litt.
-Marie har fine klær, som jeg har lyst til å stjele (av og til).
-Marie er litt rotete, men sjarmerende.

Her kommer noen bilder av Marie:

Her viser Marie frem Hallin Pilsnerøl.


Eksempel på blonde-Marie. Her "utkledd" som tysk ølberte.

3 kommentarer:

Marie sa...

Nååh Karin :)
Fantastisk! Flotte bilder! Hehe.

Ine sa...

Oh, wie ich jene deutschen Mädchen liebe!

Helene sa...

Marie hørtes ut som ei kjekk jente ;b

Hvilken font er det på overskriftene på innleggene, forresten?