torsdag 29. januar 2009

Alene i et grått hus

Sitter i sofaen i stua. Sofaen er lilla og er egentlig knukket på midten. Men vi fiksa det med noen planker. Jeg er omringet av puter, pledd og veggkunst av ymse kvalitet. 

Jeg er alene i leiligheten.

Jeg hører på Kula Shaker og surfer det uendelig store internettet. Også tenker jeg på hvor fin helga i Oslo var. Jeg ønsker meg en slik lysball.


Jeg tror helga som snart kommer også blir bra. Radicafé på Vamoose på fredag, der du må komme hvis du er i Bergen. Det begynner kl 18. Høres ikke karneval ut som et godt tema, da? Etter det er det fest for alle de nye medarbeiderne i Studentradioen. Jeg tror det blir bra.

Lørdag skal jeg være produsent i radioen. Lenge, men gøy. 

Søndag er curlingdag. Og vi skal vinne, slik som sist gang. 

Jeg håper du og dine får en fin dag i dag. 

Kula Shaker - Dance in your shadow

If your were alone,
no one would know that you were crying
If you were a dream,
nothing would seem high or low
Lie under the stars,
cradle your arms like you were dying
Oh..what would you do if it was true
no one was lying
Time wait by your side,
dance in your shadow
Time wait by your side,
dance in your shadow
Love treasure the time,
that you are mine and I am found
Oh..what would you do,
if it was true, if you were flying

Ingen kommentarer: