onsdag 7. januar 2009

2009 - dette vil jeg gjøre

Her er ting jeg vil gjøre i 2009;
  • Kjøre vannscooter. Aldri prøvd, men ser utrolig gøy ut!
  • Kjøpe kjoler. En får aldri nok vakre, fine kjoler!
  • Gå ned minst 10 kg. This lazy bum is gonna get toned!
  • Spise mer salat. Hvorfor gjør jeg ikke det nå, egentlig?
  • Sette av mer tid til hobby-ting. F.eks. kokebokskriving og tegning.
  • Løpe i høye hæler. Carrie får det til, hvorfor ikke meg?
  • Få tak i fine, unike ting til rommet mitt. Som f.eks. denne;

  • Reise til Paris. 6 år siden sist, bør jammen skje igjen snart!
  • Kanskje flytte til USA i ett halvt år. Eventuelt ta bachelorgraden min til høsten i stede for.
  • Stå opp 15 min tidligere hver dag i uka for å spise frokost med god tid.
  • Smile, danse og le - til og med mer enn før!

2 kommentarer:

Ingrid Algoria sa...

hva med øyvind? regner ikke du han som en av dine samboere da?

Karin sa...

Dagen er enda ung, er den ikke, kjære Algoria? Ikke undervurder meg!