torsdag 27. mai 2010

Klippe klipp!

I dag har jeg vært hos frisøren for første gang på 6 mnd. Det var sykt deilig å få bort slitt og ekkelt hår, og prisen på 30$ er absolutt ikke noe å grine over (30$ er ca 200 kr, litt mindre).

Godt fornøyd!

Resten av dagen skal jeg lese ferdig den superspennende boka mi om Quisling, pluss begynne på bokrapporten om den. I tillegg skal jeg og Liz til Costco (utsalgsbutikk med lavere priser enn vanlige butikker, og en trenger medlemskort for å handle der. Fancy) for å kjøpe proviant til campingtur til helga. For jepp, vi skal på camping i telt fra fredag til mandag (mandag er Memorial Day i USA, så vi har fri fra skolen). Gleder meg! Ser ut til at det blir fint ver også, så blir nok litt bading, soling, grilling, spilling og mye annet som ender på -ing!

Tjohei, nå venter Quisling på meg!

1 kommentar:

Ine sa...

Fine :) Eg ELSKE CostCo! Alt æ stort å billig! kjupte alt t graduation-festen min dr!!