onsdag 26. mai 2010

Drømmen

Alle jenter gjør det. Helt siden vi var småpiker og smugtittet på mammas gamle. Den var så fin, så nydelig, så vakker. Det gøyeste jeg visste var å ta den på, i tillegg til alt tilbehøret, og gå rundt hjemme mens jeg danset for meg selv.

Men en har alltid en idé for hvordan en selv vil se ut på den spesielle dagen. Og misforstå meg rett, jeg og Tor har INGEN planer enda. Likevel er det da lov å drømme, er det ikke?

For jeg har nemlig funnet drømme-brudekjolen. Den er fin, den er perfekt! Det er denne:

 

Den er fra J.Crew, og flere fine bilder kan du se HER. Den er akkurat slik jeg har forestilt meg. Jeg vil ikke ha noe kake-lignende sak eller en fancy designerkjole til femsifret tall. Denne kjolen er nydelig. Bare synd jeg sikkert aldri får brukt den, siden det er lenge, LENGE til jeg skal inn i ekteskapet, og da er sikkert kjolen ute av både produksjon og salg. 

Men drømmene, de får en alltid ha!

2 kommentarer:

Helene sa...

Viktig å drømme litt! :) Jeg gjør det selv jeg også.. Hihi!
Denne var veldig fin da!!!!

Silje Silje sa...

Den var kjempefin! Og å drømme er lov.