tirsdag 1. juni 2010

Jenta

Jakob Sande / Dikt i samling / Svarte næter
GJENTA
Og gjenta ho kjøpte seg
 spennor og stas,

og ringor med perlor

av farga glas.

- Men ikkje vart gjenta jift -
So greidde ho håret
med kost og med kamb,

til dess det vart krulla

som ull på eit lamb.

- Men ikkje vart gjenta gift -
So tok ho ein sviptur
til næraste by,

og sytte seg skjørt

av kjøpety.

- Men ikkje vart gjenta gift -
Og gjenta stal pungen
frå husbonden sin,

og kosta seg halsklut

av røyskatteskinn.

- Men ikkje vart gjenta gift -
Då vart ho så arg
at ho fræste som krut,

og flakte so av seg

kvar einaste klut.
   - Men då vart gjenta gift ....
 
Er det noen jeg liker på en tirsdag da hodet mitt har for mye å tenke på, så er det Jakob Sande.  



1 kommentar:

Helene sa...

Nydelig dikt! :) Herligherlig.

SV; Ja, Bergen er jammen meg en flott by. Jeg må si meg heldig som bor her! :-)