fredag 18. juni 2010

Borte bra, hjemme best

Nå er jeg snart hjemme i Norge igjen. USA har vært stressende, fint, gøy, trist, frustrerende, fantastisk, utrolig, euforisk og lærerikt. Jeg har truffet so utrolig mange fine mennesker, og det er trist å fortlate så gode venner. Men, jeg har venner, familie OG verdens beste kjæreste som venter på meg hjemme. Jeg har lært mye, prøvd meg på å være meganørd (det funket bedre enn jeg trodde, med minst mulig arbeid). Jeg kommer til å savne det, garantert, men jeg gleder meg masse, masse, masse til å komme hjem.

Bloggen får gå sin gang, jeg kommer til å blogge når jeg "føler for det", men med så lite aktivitet som det er her nå, er det lite motiverende å fortsette på høynivå. Og ja, kanskje det er litt sytete og teit, men kommentarer fra lesere er det som driver meg frem.

Enivei! Siste helga i USA er forann meg, i kveld skal jeg ha bursdags/going away party med de av vennene mine som fortsatt er i Eugene. I morgen skal vi til Portland, hvor vi blir frem til mandag da flyet går. 22. juni er jeg hjemme igjen, samme dagen som jeg ble født på for (snart) 22 år siden.

Random bilder fra "fine bilder" mappa mi.

1 kommentar:

Ine sa...

Kos deg, god tur heim!!