onsdag 24. februar 2010

To oversleep - To involuntarily stay sleeping longer than planned.

I dag forsov jeg meg til første forelesning. Har tydeligvis slått av vekkerklokka i søvne. Våknet kvart på 10 av at mamma ringte meg. Var litt for sent å dusje, spise og sykle til skolen på 15 minutter da. Neste forelesning/diskusjonsgruppe er klokka 13, så nå har jeg tatt en god dusj, spist knekkebrød med Philadelphiaost og agurt på, og nå sitter jeg i senga og prater med Tor på Skype. Elsker Skype, er så fantastisk! Kan ringe, sende melding og prate på msn-typ vis!

Resten av dagen skal gå til skole. Må lese siste rest av New York Times fra 1870, og så finne en problemstilling. Oppgaven skal være inne på tirsdag, men er ikke mange sidene det er snakk om, så får nok gjort det ferdig i løpet av helga =)


Et bilde jeg tok på lørdag. Fine skjellene mine! Og så sandalene som jeg lånte av Liz, siden lure Karin ikke pakket noen sommersko.

Nå skal jeg prate mer med fine kjæresten min, som kommer til Eugene om ca 4 uker og to dager (ikke det at jeg holder tellinga :P)

Ingen kommentarer: