fredag 12. februar 2010

I wonder who is like this one

Har fått noen klager på at jeg ikke oppdaterer ofte nok. Okei, jeg skal jobbe (heftig) med saken. Men her i Eugene skjer det ikke så alt for mye i hverdagen. Det regner litt hver dag, og så kommer sola og da blir det megavarmt (var 17 grader her om dagen, SYKT! I friggin februar!).

I går syklet jeg meg en lang tur til en butikk som Justin anbefalte meg. Den het Capella, og alt er økologisk og det er så masse fint der! For eksempel selger de krydder i løsvekt! Og det er jo kjempefint, for da kan du kjøpe bare litt av ting som vanligvis koster kjempemye og som du aldri bruker opp. Jeg har også lett etter lammekjøttdeig og fersk villaks her, og jommen hadde de ikke det også! I går ble det laksefilèt med grønne bønner (sånne stengler, vet dere) og paprika stekt i ovnen inni aluminiumsfolie, og så hadde jeg litt ris til. I tillegg skvisa jeg en halv sitron over. Det var NAM! I dag skal jeg lage kjøttkaker med salat og litt ris som jeg hadde igjen fra i går.

I morgen skal jeg til April (ja, hun jeg var hos og så Super Bowl) og vi skal se på OL og spise indisk mat som mannen hennes skal lage til oss. Gleder meg! :D

I går, før jeg sovnet, hørte jeg på denne sangen:



Hello Safride - I wonder who is like this one

Den fikk meg til å tenke på Tor, og savne finingen min masse! =( Men, nå er det bare 6 uker til jeg ser han igjen! Det er crazy! Og veldig, veldig gøy! Nå har vi booket hostell i San Francisco også (Mission District, etter hva Tina, min San Fran-guru, sier så er det en veldig fin del av SF), så alt som mangler er to netter på vei tilbake til Oregon. Vi planlegger å stoppe i Napa Valley, og vi har lyst til å bo på skikkelig typisk Napa Bed and Breakfast. Men $150 for en natt, er det verdt det? Vi skal tenke litt til på det.


GLEDER MEG!

Fra nå av skal jeg prøve å oppdatere minst tre ganger i uka! How does that sound?

3 kommentarer:

Erik sa...

Sykt misunnelig på den temperaturen der borte. Men regn savner jeg ikke akkurat... Tror faktisk det bare har regnet én dag i 2010 :)

Du skal ikke til OL-byen en tur da? Iflg. google er det bare en liten svipp på 423 miles ;D

Karin sa...

Hehe, jeg tror jeg drøyer et besøk til the great land of Canada til nå. Kanskje om noen år :P

Men takk for forslaget ;)

Sigrund sa...

Jeg gleder meg over at du skal oppdatere oftere! Syns det er kjekt å høre om det du tenker og opplever :) Jeg er ikke så flink til å kommentere(har ikke allid noe å si) men du skal vite at jeg leser bloggen for det om.

Savner deg!
Ha en fin uke!

Mange klemmer fra Sigrund