tirsdag 16. februar 2010

I'm tired, oh so tired

I dag er jeg skikkelig sliten. Altså skikkelig megatrøtt og sliten. Har mensen, mye å gjøre på skolen pluss at klimaet i Eugene ikke akkurat samsvarer med allergien min. Pollen, i februar, sier du? You betcha! Våkner mer igjenklistra øyne hver morgen. Er noe dritt.


Blomsterenger. Noe av det fineste jeg vet, men også min værste fiende. Kilde?

Har fått tilbake en til mid-term i dag. Smalt til med en B+ der ja! Ikke like bra som en A, naturligvis, men fortsatt ganske fornøyd.

Denne uka har jeg litt på tapetet, dere. Skal lese en hel bok fordi jeg vil gjøre det nå i stede for rett før finals, skrive en oppgave pluss gjøre ferdig reasearch til en annen oppgave, PLUSS skrive det professoren i Hist 250 kaller Response Paper, som egentlig er en mini-oppgave på rundt 500 ord. Easy peasy :P

Og så må jeg vaske klær snart, begynner å bli litt skralt i undertøysavdelingen.

Forresten er det gøy å vite hvem som leser denne bloggen. Spion-siden min viser at rundt 50 stk er innom hver dag, men veeeeldig få som kommenterer! Er gøy å få tilbakemelding på det jeg skrive, selv om det er svada stuff om livet mitt her i Eugene ;)

Og forresten; jeg vurderer å begynne å heie på enten Sverige eller USA i OL. FLAUT!

6 kommentarer:

Ine sa...

Men du må jo heia på Norge sjøl om di ikkje vinne??
Gratla m good grades!!

Erik sa...

åssen går det med den spion-greia di? noen fler som har googlet meg og kommet inn hit? :P

holder forresten på med en liten blogg til ære for deg nå. skal linke deg når den er klar for publisering! mangler litt bilder bare ;D

Karin sa...

Ine: Hehe, joda, er jo så klart Norges-patriot, men blir oppgitt!

Erik: Ojoj, blogg til ære for meg! Jeg føler meg beæret, høhø :P

lisafotland sa...

Eg lese an!

Helene sa...

Jeg er nå litt flink på å kommentere? Bittelitt? :)

Se på du da, som svever gjennom med flotte karakterer!

SV: DYrt ja! Det er jo bare fornavnet :)

Trine Lise and Craig sa...

Men nå har vi fått GULL! :) + bronse.