fredag 5. februar 2010

Lately..

Denne uka har kun bestått av dette:
-forelesninger
-lesing og study-groups til mid-terms. Hadde en mid-term (tentamen, på en måte) i dag (torsdag), og skal ha en i morgen. Den siste er på tirsdag.
-snakking på Skype med Tor. Savnet er stort for tiden, tror det har en sammenheng med stress-nivået. Gleder meg så utrolig til han kommer bort, blir de beste 16 dagene i år!

På søndag er det Super Bowl. Jeg gleder meg, skal til en venninne fra skolen. Blir skikkelig amerikansk football-feiring, med stor TV, masse folk og god stemning! Blir andre boller enn å sitte på pub i Norge til langt ut på morgenkvisten, eller hva, Tor? Hehe..



Ellers er det meget lite å fortelle her fra Eugene. Jeg har strukket en nerve eller noe i høyre langefinger, gjør skikkelig vondt når jeg skriver, noe som er lite gunstig når jeg har mid-terms. Skrev 8 sider i dag på ca en time. Crazy lite tid, i alle fall for meg som er vandt til seks timers eksamener i Norge. Og det medfører i kjempe-au i fingeren.

Håper alt er bra i kalde, snøfylte Norge! Hehe, her er det som regel rundt 10-15 grader og litt regn hver dag. Men regn er jeg vandt til, og dette her kan ikke måle seg med ekte Bergens-regn!

2 kommentarer:

Erik sa...

Høres stress ut med så mange prøver så tidlig i semesteret...! Føler med deg der.

Ang. Super Bowl--> Veldig misunnelig. Idiotisk å sitte oppe halve natta, men må man så må man :P

Ellers er alt bra i Norge ;)

Helene sa...

Uff. En times eksamen! Wow...
Men du får ha god bedrign med fingeren din :)