søndag 22. februar 2009

Helga

Helga mi var fin. Fredag var Marit Larsen søt og sang fint sammen med flinke bandmedlemmer. Min favoritt var når hun sang M2M-sangen "Don't say you love me". Noen som husker den? Hvis ikke, her er den:



Lørdag leste jeg om Norge i middelalderen. Det var..ok.. Så lagde jeg og Tor kjempegod middag. Tandoori-svin i pitabrød med salat. Nam! Skal ha det i morgen også, bare fordi det er så godt.

I dag har jeg vasket kjøkkenet slik det aldri har vært vasket før. Og lagd fastelavensboller. To var mer en nok for meg, nå er jeg mett og litt kvalm.

Tiden videre vil gå med på møter, leseleselese til eksamen 4 mars, og muligens en kinotur for å se Man on Wire. Noen som har sett den?

Ha en fin søndag videre!

1 kommentar:

Helene sa...

jeg har sittet å sunget på den m2msangen for meg selv, og akkurat i det jeg er ferdig havner jeg inn på siden din :) hihi, coinsidence?