tirsdag 24. februar 2009

Akkurat nå..

.. sitter jeg i samme rom som en gjeng gutter som ser på fotballkamp. Det er såsomså, så lenge jeg har internett er jeg OK, lizzm. I dag har jeg vært produsent i radioen. Fine folkene som lager radio, jeg blir så glad! I morgen er det lesing for alle penga, lunsj med Rikke, mer lesing og så allmøte i radioen (noe som i alle fall er såsomså).

Jeg har begynt å sende brev til mormor i det siste. Hun er så søt, skriver sånn veldig gammeldameskrift, som er snirklete og fin! Mormor er vakker og morsom. Hun og morfar har vært gift i 50 år i august. 50 år er like lenge som pappa er gammel. Tenk å være sammen med noen så lenge! 50 år setter 5 måneder litt i perspektiv.


Mormor, fine mormor <3

Hva skal du i morgen da? Noe gøyere enn å lese, håper jeg for din del!

3 kommentarer:

Ine sa...

Så koselig! Kan du ikke sende meg ett brev også? Jeg skrev ett til deg for en stund siden, men det ble aldri sendt...
Når kommer du hjem igjen? Husk at jeg kommer å besøker deg i juli! Så da MÅ du være i Bergen! Ellers klikker det for meg!

Ine sa...

Jeg bare tullet, det er 09-10. juNi :) hehe... *phew*
Jeg bor i nummer 29 :) Gleder meg til brev! Har du klistermerker du kan sende også? Elsker klistermerker...

Ine sa...

Oki-doke! Gleder meg! Road-trip! Bør jeg reservere billett på bussen? (Vi tar buss, right? Sparer money!) Det kan jo være mange andre Bruce-fans som tenker det samme som meg.