torsdag 1. oktober 2009

Skriving og høring på fin musikk

Sitter på biblioteket og skriver om fine ting som Hamas og terror og diverse. Og så hører jeg på nydelig musikk, fra en veldig fin film. Nemlig Once. Det er så fiiin! Hvis du ikke har sett den, syns jeg, nei jeg sier, at du skal gjøre det!

Jeg har lagd en spotifyliste med sangene fra Once på, "Falling Slowly" vant faktisk Oscar for beste sang! Her er spillelista.

Jeg bor nærmest på biblioteket denne uka. Er helt OK. I helga skal jeg "bo" på Sydneshaugen. Der liker jeg meg ikke så godt, men må man så må man. Eller kanskje jeg skal sitte på Studentsenteret? Jaja, finner utav det!

Uansett, se Once, lev livet, og smil!

1 kommentar:

Helene sa...

Fine fine filmen! :) Så den i fjor og den var flott. Også likte jeg at den ikke sluttet som alle andre filmer :) Og musikken - nydelig!

Er det eksamen siden du er stasjonert på biblioteket?