søndag 10. mai 2009

Dele litt

Tenkte at siden jeg nå er "on a roll" med å vise dere hva jeg hører på for tiden, skulle dere få noen smakebiter i tillegg. Jeg er sinnsykt lite teknisk anlagt, så det blir youtube-videoer som til tider har helt usannsynlig teite videoer. Men dere overlever.
Her er i alle fall lista:
OBS: Veldig forskjellig lyd fra sang til sang. Bare pass på trommehinna =)

Röyksopp - Happy up in here
Utrolig mainstream, I know, men denne sangen gjør meg glad! :D


The Bank Holidays
Deler to sanger av dette fantastiske bandet med dere! Først Consolation Prize:


så Tread Easy:


Tv on the radio - Halfway Home
Spesielt band, men jeg liker det!


Rilo Kiley - Hail to whatever you found in the sunlight
Fantastisk band! Har hørt på de MYE under den intense oppgaveskrivinga mi. Hjalp utrolig.


Belle and Sebastian
Dette bandet gjør meg alltid i godt humør! Får et par fra de også, først I'm a cuckoo:


deretter Funny Little Frog:


Hello Saferide - My best friend
Nydelig svensk dame! Begge albumene er superbra, anbefales sterkt!


Og helt til slutt, noe helt annet, nemlig en katt som hopper opp i en eske!

Jeg og Mari lo av denne i en evighet. Det beste er at det finnes 85 filmer om Maru the cat! LOVE IT!

Håper dere dro nytte av mine musikktips!

3 kommentarer:

Ine sa...

OMG! Løgnaste me kattafilmen æ kossn halen går fram å tebage heila tiå...

BTW, YOU WON!

Antte&Hlnee sa...

oh, masse fin musikk:)

Antte&Hlnee sa...

oh,masse fin musikk