tirsdag 11. oktober 2011

Teagarden

Dei siste vekene har eg blitt sugd inn i verda til Charlaine Harris nok ein gong. Ho er dama bak "Southern Vampire Mysteries" (True Blood bøkene) og no er eg hekta igjen. På "The Aurora Teagarden Mysteries". Handlingen ligg i ein småby i utkanten av Atlanta i delstaten Georgia ein gong på slutten av den 20 århundre (noko konkret årstall vart ikkje oppgitt, datamaskinar finst, men er ikkje vanlege, og folk har ikkje mobiltelefonar). Aurora Teagarden er ein biblotikar med ein sans for å løyse mysterier, noko ho som regel ender opp i ufrivillig.

Bøkene til Harris er alltid ekstremt fengande og spanande. Min guilty pleasure her i livet er spanande chic-lit, altså ikkje berre kjærleik og kliss, men litt spenning i tillegg. I Sookie Stackhouse-bøkene er Harris ganske drøy på forteljingane frå under lakenet, men frk. Teagarden er litt eldre og ein smule meir southern lady enn det Sookie er.

         
Bileta er linka

Det fine med "The Aurora Teagarden Mysteries" er at dei berre er å få kjøpt i såkalla "Omnibus" her i Noreg, altså fleire bøker samla i ei bok. Omnibus 1 leste eg ut sist veke, og i dag kjøpte eg nr 2. Eg gler meg til å lese meir av kva Aurora ramlar borti. Boka skal vere ei belønning til meg sjølv for godt arbeid på skulen, har eg ikkje jobba godt på skulen den dagen, får eg ikkje lese i boka. Det gjeld å presse seg sjølv!

2 kommentarer:

line aurora sa...

de bøkene høres fine ut! skal sannelig se om jeg finner de her i botswana. tviler litt på at de har dem, selv om de faktisk har tre-fir norske forfattere stående rundtom i hyllene sine...

sv: hahaha! du er herlig! skulle ønske jeg var tøff nok til å si fra til stirrende mennesker. jeg bare skuler stygt på dem i stedet, og så stirrer de enda mer! iallfall her i landet.

Anonym sa...

De bøkene har jeg også lest! Eller, jeg har lest de fire første, så nå tror jeg at jeg skal kjøpe omnibus nummer 2 til kindlen!