lørdag 22. oktober 2011

BIFF Oppdatering

No har eg sett seks filmar på BIFF. Onsdag såg eg Kon Tiki og How to die in Oregon. No kjem ein liten oppdatering på dei andre filmane eg har sett.

Fire in Babylon


Fire in Babylon handlar om det Vestindiske cricketlaget på 70- og 80-talet. Vestindia består av masse små land i Karibien som eigentleg ikkje har så mykkje med kvarandre å gjere, untatt at dei har eit felles cricketlag. Etter ein ydmykande kamp mot Australia bestemmer kapteinen på laget at no skal dei bli gode. Og det blir dei. Vestindia sitt cricketlag er det lengst regjerande laget i nokon sport. Ever. I 15 år var det ingen som slo dei.

Eg veit framleis ikkje korleis cricket fungerer, men eg veit at denne filmen fekk meg til å le hjarteleg mange gonger!

A matter of taste


I 2001 vart den britiske kokken Paul Liebrandt den yngste nokon sinne (24) til å få tre stjerner av The New York Times sin matjournalist. Filmen følger Paul gjennom ups and downs i hans jakt på å finne den perfekte restauranten, der han kan lage mat han brenn skikkelig for.

Eg elska denne filmen. Paul er morosam og engasjerande, og ein føler ein får eit personleg forhold til han gjennom filmen. Til min store overrasking var Paul i salen under filmen, og hadde Q&A (questions and ansvers) etter filmen var ferdig! Han har til dags dato to Michelin stjerner, og røpte at han håpa på tre til neste år. Eg fekk skikkelig lyst til å besøke restauranten til Paul i New York, Corton.

The Interrupters




Chicago. Ein storby i USA med skyhøg kriminalitet og daglege mord og shootouts. Tidlegare kriminelle i gruppa Ceasefire er såkalla Violence interrupters. Dei går fysisk inn i konfrontasjonar mellom grupper for å unngå fleire dødsfall. Dei prater ungdom ut av å ta hevn for at nokon såg på dei rart eller kalla dei bitch.

Dei er heltar i eit samfunn som er "off the grid". The Interrupters er ein engasjerande dokumentar om nokon som jobbar hardt for at samfunnet dei bur i skal bli betre. Ameena Matthews er den ein ser mest til av interrupterane, og ja, du gjetta det, ho var i salen! Ho er så engasjert for det ho driv med at ho berre fekk tid til å svare på eit spørsmål. Ei kanondame, som det heilt klart skulle vore fleire av!

Turkey Bowl




Dette er ein kort komedie med berre ei scene (pretty much). Ein venegjeng kjem saman kvart år i det dei kallar "Turkey Bowl". Dei speler ein amerikansk fotballkamp for så at vinnane får ein kalkun i premie. Filmen varar forholdsvis same lengd som sjølve kampen, og ein får innsyn i dynamikken i gruppa og dei forskjellige karakterane sine personligheter. Den er lett og morosam å sjå, og sjølv om den ikkje er heilt ekstremt fantastisk, så er det en fin film å sjå =)

Det var dei eg har sett til no, i morgon skal eg sjå The Guard  og på måndag skal eg sjå Hot Coffee!

4 kommentarer:

line aurora sa...

du skriver så bra om filmene at jeg får lyst til å se ALLESAMMENSAMTIDIG. bra jobba!

sv: haha, ja, det er helt sant, du har blitt møkkaflink til å blogge! og nå som jeg verken har ny blogg eller manglende nett å streve med skal jeg bli mye flinkere til å kommentere, for det fortjener bloggen din :)

Lillesmurf - Kari sa...

SV: Takk for det Karin. :) Ikke motatt noen mail fra deg, send gjerne en mail på nytt til kari.rasm@hotmail.com så sender jeg deg spørsmålene :D

tinekatrine sa...

oi, masse annerledes filmer. gøy!

sv: det er artisjokk, hurra for google :) du får si ifra igjen når osloturen nærmer seg litt mer, hehe

tinekatrine sa...

sv: blir litt som at man trodde syden var et land, haha!