onsdag 7. september 2011

Sorry

Eg beklagar for lite oppdateringar, men livet uten internett er travlare enn eg hadde tenkt. Skule, jobb og leilighetsordning tek all tida mi! Men på fredag kjem internettmannen, så gle dykk (spesielt den følgaren som hoppa av for nokre dagar sidan, I miss you!)!

Som ei lita oppdatering kan eg sei at eg klyppte meg i dag! Hurra, eg er kjempenøgd!

Og ja, eg sit på biblioteket. Var og gjorde min borgarplikt og stemde i valet, så då kunne eg like så godt sette meg ned her og lese bloggar (over hundre, igjen) og oppdatere meg på verda. 

Snart skal dykk få sjå leiligheten, lovar! 

Og PS, Line Aurora har ein konkurranse på gong, men ikkje gidd ver med, for då minskar du sjangsen min til å vinne. 

3 kommentarer:

Ingvild S L sa...

Veldig kledelig! :)

Anja sa...

Så fint hår! Har lyst til å klippe litt sånn bob-aktig en gang også, men innbiller meg at det ikke hadde kledd meg i det hele tatt.. får vel finne ut av det en vakker dag:) Nå har jeg også hundre nye bloggposter på bloglovin forresten, haha:P

maiken sa...

veldig fin på håret! på lørdag fant eg kler.. høhø. med masse blomster på. e så kjekt med marked!