fredag 30. september 2011

Flytta

På tysdag flytta me. Igjen. Det vart ikkje noko bilete av leiligheten før den vart bygningsplass, me får ta det når den er pussa opp. Til nyåret.

Me bur på InCity Hotel & Apartments midt i smørauget i Bergen sentrum. Dette såg eg ut vindauget for litt sidan:


Hotel Norge, Dickens, Logehaven og Logen. 

Det er litt bråkete akkurat no, men har sin sjarm. Det er dønn stille på soverommet, med unntak av når vaskedamene startar arbeidsdagen sin kl 7. 

Eg gruer meg til å reise opp til leiligheten for å kikke på kva som har skjedd. Men må vel bite i det sure eplet ein eller annan gong. 

Ha ein fin fredagskveld vidare, eg skal jobbe i morgon og hopp tidleg i seng!

2 kommentarer:

tinekatrine sa...

håper alt ordner seg snart!

sv: folk er litt kjipe. og jeg liker heller ikke når folk svarer i sitt eget kommentarfelt, har ikke tid til å titte innom alle bloggene jeg kommenterer på for å se om de kaaaanskje har svart. husker jo ikke hvor jeg kommenterer heller.

line aurora sa...

ikke det verste stedet å bo, vel! dessuten... ikke alle som kan si at de har bodd på et hotell i flere måneder ;) for å se det kjekke i det kjipe.

sv: hvis det er litt trøstende å høre, så kan været her være for mye fint, altså. en mellomting mellom aldriregnende botswana og alltidregnende bergen hadde vært perfekt!