mandag 25. januar 2010

Time goes by so quickly

Dagene her i Eugene går litt inn i hverandre. Ukedagene går i skole og lesing, helgene går i lesing og sosialisering av diverse slag. Akkurat nå er jeg på bibliotket (STORT, Bibliotekt for Humaniora got nothing on this place) og leser New York Times fra 1870. Det ser sånn ca sånn ut, på absolutt alle sidene. Ingen bilder. Ever.


Side opp og side ned. Dette er bare halve første siden fra mandagsavisen, må lese en hel uke, og så finne noe i den uka som jeg skal skrive om. Kan være hva som helst, reklamer, annonser, hva som helst. Fin oppgave, men stor!

Plakatene mine kommer denne uka, og det samme gjør forhåpentligvis pengene fra kjære Lånekassen også. Utenom det så prøver jeg å holde meg oppdatert på hva som skjer hjemme, mye gøy og morsomt der vet jeg =).

Skal prøve å oppdatere oftere, men internett blir som regel dedikert til å prate på skype og slik.

Og forresten; hvis det er noen som vil at jeg skal handle noe for dem i USA så gjør jeg gjerne det! Bare dere betaler shipping og alt slik, så sender jeg det gjerne videre!

Ha en nydelig mandag/tirsdag ;)

3 kommentarer:

Ine sa...

Jeg vil gjerne at du handler ja, men jeg må nok spare opp litt penger først! :P

Helene sa...

Så spennende da! :) Jeg kunne gjerne tenkt meg å lese gamle aviser. Tenke meg det er mange kuriositeter?
Kanskje jeg skal benytte meg av posttilbudet ditt :P hehe

lisafotland sa...

oooh! kanskje eg ska kjøpa meg noge smashing fra forever 21, så du kan få senda ! woooopaaah