fredag 15. januar 2010

En lite oppdatering

I den siste uka har det skjedd mye. Jeg har gått fra total panikk til lykke til panikk igjen. Måtte finne meg et nytt sted å bo, fant et, det funket ikke likevel, så var det tilbake til square one. Men alt ordner seg for snille jenter, og nå har jeg flyttet inn i en koselig leilighet sammen med to jenter og en gutt. Det er mye nærmere campus (jeg kan gå til skolen på under 10 minutter) og finere leilighet. Pluss 50 dollar billigere! Rommet mitt er litt mindre, men det gjør ikke noe. Bilder kommer så fort jeg har fått kleshengere og en kommode. Lever fortsatt i kofferter, hehe.

I kveld skal jeg og roomie Kelly drikke vin og se film sammen med en venninne av Kelly og den australske venninna mi, Nisha.

Jeg savner kjæresten min, men heldigvis finnes det noe som heter Skype, som gjør at vi kan ringe hverandre på mobilen, eller prate på pc-en.


Savner deg!

Vil også at dere skal vite at jeg kommer sterkere tilbake, så fort jeg har kommet skikkelig inn i rytmen her, og flyttet skikkelig inn.

Ingen kommentarer: