fredag 17. februar 2012

Kvardagsmagi

Kvardagen kan av og til følast tung, mørk og repeterande. Som om du gjer det same om og om igjen - sove, ete, skule/jobb, ete, skule/jobb, handle mat, lage mat, ete, sove. Men om du tenkjer deg om finst det kanskje små lyspunkt som gjer dagen din hakket betre. Den kjekke ekspeditøren på Rimi som spør om du vil ha påse med eit blunk i auget? Eller den spraglete katten som gnir seg inntil foten din mens du kikker i postkassa etter ein lang dag?

Kva med kysset frå kjærasten rett etter at du vakna, eller at han stryk deg over kinner for å vekke deg? Av og til kan noko så enkelt som ein bukett tulipanar gjere dagen min tusen gonger betre. Berre det å sitje i sofakroken i matpausen etter ei intensiv skriveøkt gjer meg lettare til sinns, for der kan eg gløyme rettspsykiatriske erklæringar i ein halvtime. Når eg kjem heim og Tor har tatt ut av oppvaskemaskinen, eller eg har fått kort frå fine venninner i posten.

Kvardagsmagien er over alt, ein må berre la dei finne deg.

Geraldine, Calico Cat
Bilete er som alltid linka

4 kommentarer:

Anja sa...

Så sant! Det er altfor mange som er så raske til å dømme en dag som en dårlig dag på grunn av én enkelt hendelse, men sannheten er jo at en dag består av utrolig utrolig mange hendelser som er både bra og dårlige. jeg prøver så godt jeg kan og ta meg tid til å stoppe opp og tenke at jeg har det ganske bra. men akkurat nå er det LITT for mye å gjøre på universitetet, det er det. så da er det jo enda viktigere å fokusere på de små positive øyeblikkene:)

Ingvild S L sa...

Helt sant, i tunge og travle uker er det slike ting som fortsatt gir meg bobler i blodet og litt ekstra fart i ganglaget!

Christine Tallulah sa...

hverdagsmagi for meg er når kjæresten kommer og begynner å danse med meg, samtidig som han nynner i øret mitt. Hele verden står stille og det er så ubeskrivelig fint :)

Trille sa...

Fint innlegg om de små tingene som betyr alt! <3