onsdag 17. november 2010

Alt eg vil seie er: MEEEEEEP!

Eg har eksamen i Historisk Teori og Metode (His302) i morgon. Det får meg til å sjå ut som denne smileyen: X(. Eller denne: :,( Eksamen er teit! Og særs når His302 handlar om historia om historien! Say whaaat, seier du? Joda, faget handlar om historieskriving gjennom tidene, og byrjinga på historie som eit fag (som er midten av 1800-talet, må du vete). Eg har lest så mykje at hovudet ikkje klarar fungere på eit gjennomsnittleg intelligent nivå, og eg har byrja å prate i einstavelsessetningar som ikkje gjer meining utover at eg trur eg har lest for mykje om postmodernistisk tenking om at ingen historie er rett, fordi ingenting er skreve/filma/sagt/osv utan eit visst hint av alterasjon (bilete kan manipulerast, den som skriv har ei meining om det den skriv om, kjelder kan vere ubereknelige eller falske, osv. Omg). Det eg aller helst vil i dag er å liggje i eit mørkt rom i fosterstilling mens Tor stryk med på ryggen og lagar behagelige shhhhhsshh lydar.

Men eg er vaksen, 22 år ung og masterstudent. Men eg får lettare angst når nokon av mine medstudentar "berre har lest bøkene einmilliardtusenmillionar gonger, og har "panikk" om at dei ikkje veit ABSOLUTT alt om alt på pensum". Når folk seier slikt har eg lyst til å lage Friends-teiknet rett opp i ansiktet deira mens eg lagar nnnnggh lyd (den er veldig nedverdigande). Nerds.

Neida, joda. Eksamen får no gå sin gong, sjølv om den sneik seg innpå meg som ein katt på musejakt. Eg skal vere ninja-spissmus på eksamen og lure den dumme katten! Så det så!

Og ps, mamma, eg veit du les bloggen, og ta dette innlegget med ei klype salt. Eg slit ikkje så mykje. Promise.

6 kommentarer:

Ine sa...

Lykke te fine deg!

maiken sa...

Lykke til!

Anonym sa...

Lykke til! Det kommer til å gå bra:)

Anonym sa...

...og forresten, jeg har lest så mye om semiotikk (læren om tegn og at alt rundt oss er tegn) at jeg ser tegn over alt og ingenting har egentlig en mening for det er bare tegn som står for noe annet:) hvem har sagt at det er lett å være student:)

Helene sa...

Lykke til Karin :) GÅr sikkert brabra!

Åshild sa...

Lykke til på eksamen! :)