tirsdag 5. oktober 2010

Rotter og slikt

Eg sit på lesesalen og les om korleis Lombroso på 1800-talet studerte kriminelle og handlingane deira i eit psykiatrisk perspektiv. Eg tek pauser ute i sofaen der folk fortel om ei rotte som dukka opp på den eine lesesalen i går. Den hadde berre kome ut av taket og så sett på dei. Sånt som skjer på Sydneshaugen, i guess.

Eg drikk te frå Celestial som eg fann på Søstrene Grene i Stavanger når eg var heime sist veke. Peparmynte, den beste teen i verda. Eg drakk litervis av den i USA, men har ikkje sett den i Noreg før no. Hurra! Den er 100% naturleg, og dyrka i Oregon! Den er òg gluten og koffein-fri (og Kosher). Namnamnam.

No får eg lese meir, målet er 60 sider i dag.

Beste kattebiletet i verda!

2 kommentarer:

jeanette sa...

ah den er fra etsy^^ det er den jeg har mest lyst på. dødsfiiiin

Silje Silje sa...

Åj! Ja det var lenge ja :S Men jeg fikk en hel haug med pakker i dag, så mulig det har løsnet neppå tollmottaket nå! Håper din også kommer nå!