mandag 25. oktober 2010

Ei helg med litt som skjedde

Eg kan ikkje seie å ha hatt ei helg med masse crazy innhald, men litt har no skjedd. For eksempel på fredag var det syster-dag. På føremiddagen var eg i kollokvie hos Karoline, som har verdast største katt. Men så fekk eg melding frå litlesyster som trong litt TLC, så då vart det syster-kveld/dag resten. Me åt taco, såg I love you, man og Whip it, og så vart det seint og då sov Marianne like så godt på sofaen.

Og det passa fint, for på laurdag var det handledag. Antikvariatet sitt utsal av bøker vart besøkt, eg fant ikkje noko, til min overrasking, sidan alle bøkene kosta ei krone. Og så vart det litt handel, eg fekk meg eit skjerf og ein sårt etterlengta badedrakt (bikini er lite optimalt å symje i, særs sidan eg er forholdsvis velutstyrt i bryst-regionen).

Søndag skulle eg prøve ut den nye badedrakta, men når eg kom til Studentsenteret hadde dumme vatn polo folka tatt over heile bassenget. Då vart det heim å lese litt, pluss ete eksotisk matbutikk-snop.

Huvpt_large

Særs nøgd med dagens katt.

2 kommentarer:

Helene sa...

Wih! Elsker katten.

Men vi får satse på at du får testa ut den nye badedrakten snart da, hvis ikke får du ty til dusjen :P haha..

Anonym sa...

Den katten va bezt. Hilsen Chrestense