torsdag 31. desember 2009

Eugene is the second largest city in the U.S. State of Oregon and the county seat of Lane County.

Okei. I've been bad. Bloggen har blitt nedprioritert så til de grader i det siste. Men unnskyldingen er at juleferien ble brukt til å jobbe og å være med venner og familie, og så på mandag (egentlig søndag kveld) tok jeg den ufattelig lange turen over atlanteren til Oregon.

Jeg bor med Stormy, Justin og Nicole. Nicole ser jeg veldig lite til, hun er for det meste hos kjæresten sin. Så de siste kveldene har jeg vært hjemme med Stormy og Justin. Vi har sett film (så Ghostbusters 1 i går. Hihi) og pratet. I går ommøblerte vi stua, og det har blitt skikkelig fint! Huset er veldig fargerikt (stua er lilla, kjøkkenet gult og grønt og badet er turkist. HELT turkistk), og det er snart i perfekt stand. Vi skal ha storrengjøring i helga, og prøve å finne litt veggdekorasjoner.

Rommet mitt er ganske stort, men jeg blir nødt til å kjøpe en ny seng. Får skikkelig vondt i ryggen av den jeg har nå, den er steinhard. Rommet mitt er en slags rød-oransj farge, veldig fin. Gleder meg til å innrede det!

Utenom det har jeg vært på en drøss informasjonsmøter på skolen. De fleste utenlandske elevene her er fra enten Japan eller Sør-Korea. Men det er jo bare koselig. I kveld skal jeg og Stormy ut med en gjeng andre utvekslingselever. Så vidt jeg husker er de fra Frankrike, Italia, Australia, Tsjekkia, Japan, Bhutan (landet i Saudi-Arabia. Er det rett?) og Norge. Glær mæ! Vi skal på en konsert, og så på bar.

Jeg skal legge ut bilder i morgen eller noe, kan få se stua, men vil vente med rommet mitt til det er skikkelig innredet. Alt ligger i kofferter nå.

Kjempegodt nyttår til alle!

Stor klem fra meg!

1 kommentar:

Silje sa...

Spennende altså! Glær mæ til å se bilder:)