lørdag 5. desember 2009

Julebord 2009!

I går var jeg på Studentradioen i Bergens årlige julebord, og i år var det en kjempesuksess (i motsetning til i fjor, når magen ikke likte pinnekjøttet og kvelden tok slutt kl 22.00)! Fy fader så gøy det var! Fikk brukt den finefinefine kjolen min og de vakrevakrevakre skoene mine (som er alt for høye og jeg har fortsatt vondt under føttene, men totally worth it)! Uansett. Slik så jeg ut i går:




Closeup sko <3

Og slik var sminken og håret:



En utrolig morsom kveld, med noen av de fineste menneskene jeg kjenner!

7 kommentarer:

charlotte Ostertag sa...

såå fin du var!

Cecilie Cecilie sa...

smashing karin! Der kunne eg ha gifta meg med deg på stedet! :)

lisafotland sa...

NYDELIG !

Silje sa...

Du er kjempefin!! :)

Silje sa...

Du er kjempefin!! :)

Camilla sa...

åh. så fin du var!! :)

Sigrund sa...

Du va kjempefine, Karin!!