søndag 21. juni 2009

Helg og det som følger med

Har hatt en nydelig helg, satt pris på den siste helgen før hardt skrankearbeid i posten setter inn! Har også somlet meg til å slenge ut noen bilder fra den siste uka, Praha, kattunger og diverse. Og så må jeg ikke glemme å takke for den fine Hjarteposten min! Skal sende min på mandag, litt seint ute, men har god unnskyldning ;)

Guro sendte meg en kjempefin Hjartepost, alt var turkist, som er den fineste fargen i verden!


Er klar over sinnsykt dårlig kvalitet på bildene, but you get the picture. Stratos, telys, te, øredobber og t-skjorte!

Praha var, som sagt, helt fantastisk! Dette året blir garantert mer reising enn i fjor, hvor det lengste jeg var hjemmefra var på Skogn hos Ingrid Algoria. Misforstå meg rett, var gøy det, men ikke så veldig eksotisk. Så i år har jeg vært i Praha, skal til London i oktober og jeg og Tor snoker rundt på norwegian.no med hensikt til å finne billige billetter til enten Paris, Budapest eller Krakow. Gleder meg, dette blir et fint halvår!

Enivei, litt bilder fra Praha skal dere så klart få! Kameraet mitt er ikke akkurat speilrefleks, så kvalitet varierer.










Måtte jo ha bilde av den Astronomiske klokke, standard turist.

Ine har fått kattunger, så det første (nesten) jeg gjorde når jeg kom hjem fra Tsjekkia var å kose med de tre nøstene.


Søtere skal du lete lenge etter. En sort jentepus leter fremdeles etter et hjem!


Meow!

Og det var det for nå! Ha en fortsatt fantastisk søndag!

2 kommentarer:

Ine sa...

Aww... thanks for the PR!
Men kor æ bilde av meg å kattåååå?

Silje sa...

åherregud jeg DØR av kattungene! SINNSYKT NYDELIGE!