lørdag 18. april 2009

Så fikk jeg endelig oppleve sola

Litt i alle fall. Har vært på jobb på Nesttun i dag, frem til klokka halv fire. Det var ok, kjekke jenter jeg jobba med!

Men ja, tok bussen tilbake til sentrum hvor jeg kjøpte en liten pose reker, ferske så klart, og trasket hjemover mot Møhlenpris. Der møtte Tor meg i døra i PYSJAMAS! Den sniken! Fikk han med meg utforbi, mens vi spiste reker på brød (det vil si jeg, Tor liker ikke reker, han spiste knekkebrød. Nam, liksom), og etterpå is.

Skal på innflyttningsfest til Erik og Veronica i dag. Gleder meg! :D

Jeg tjuvlånte bilde fra facebooken til Erik. Håper det går greit! Men se så søte de er da!


Ha en fortreffelig lørdag!

4 kommentarer:

Helene sa...

håper lørdagen din ble like topp som planlagt? :) reker tror jeg må unne meg en dag..

Ine sa...

Jobd kor då?

Trine Lise and Craig sa...

Nå fekk eg utruligt lyst på ferske rege!!! Det får bli om ikkje så lenge....

Marianne sa...

Nei, du trur!!! Ska ha di for meg sjøl ;)