tirsdag 28. april 2009

Inspirasjon til tusen!

I dag når jeg var produsent (er ganske mye dødtid under sanger, osv. Så da har jeg tid til å surfe litt på nettet) i dag kom jeg over en drøss med kjempefine blogger! Alle er veldig flinke til å innrede husene sine, strikke, sy, generelt håndarbeid. Skulle ønske jeg hadde tid (og tålmodighet) til slikt! Siden jeg ikke eier noe hus eller leilighet selv, føler jeg ikke helt for å kjøpe masse greier til å dekorere med. Men nå fikk jeg skikkelig lyst!

Her er i alle fall bloggene jeg likte best!

Bella Vintage
Skikkelig søt dame, med en blogg som bugner over med inspirasjon! Hun har sinnsykt fint hus!


Eksempel på det fine huset!

Maris Fargerike
Dame med barn som snart skal gifte seg. Poste masse om interiør, men også litt personlig. Liker stilen hennes, hun har noen d.i.y-prosjekter, men ikke så veldig mange. Koslig og søt blogg!


Likte spesielt godt det lille fuglehuset

Lykke og Lykkeliten
Enda en kreativ dame, men hun har tatt den litt lenger enn de to forrige. Hun har nemlig startet butikken Pynt! Så i tillegg til å ha en fantastisk inspirernde blogg, har hun både butikk i Porsgrunn OG nettbutikk. Og MYE fint på nettbutikken, som du finner her. Uansett er dette en utrolig dame, med masse fint på bloggen.


Mange fine bilder! Dette fra dattera sitt dukkehus. MISUNNELIG!

Den siste bloggen er

FRYD + DESIGN
Utrolig dyktig dame, som har fantastiske bilder! Mykt, feminint, og ikke minst vakkert. Hun har, som de andre, et nydelig hjem som bugner av inspirasjon for tiltaksløse jenter som meg. Hun har bedt om å godkjenne hvis noen bruker bildene hennes, og det har jeg ikke tid til, men stikk innom bloggen fordet!

Håper det ikke bare var jeg som ble inspirert av disse damene!

3 kommentarer:

Trine Lise and Craig sa...

Weee, så BRA! Akuratt det eg trengte, litt inspirasjon. Me har nemligt kjøpt leilighet og planlegging av innredning e allerede godt i gang!

Nei, eg tror ikkje me har bloggkoll.
Kanskje eg bør oppretta(?) det?

Silje sa...

Kjempefine blogger! kikka bare raskt over, skal sette meg ned skikkelig seinere idag. :)

Helene sa...

åhh.. herlig :) :)