mandag 20. oktober 2008

Long time, no see

No worries, jeg er ikke borte, bare vært busy busy!

Onsdag 15. oktober starta årets filmeventyr, BIFF - Bergen Internasjonale Filmfestival, sitt program her i regnbyen. Og det har tatt mye av min bloggetid, filmelsker som jeg er. Har fått sett en god del filmer, og skal se en god del til. Kan anbefale å ta turen til Magnus Barfot og se en film. Sjekk også BIFF sine internettsider.


Tiden min i helga har blitt viet til et par øst/sør-lendinger (Det ble aldri enighet om at sør-Telemark er øst- eller sørlandet), som kom på besøk fra sitt studiested Trondheim. Stine og Ole Jacob er venner av Tor, og jeg kan med stor sikkerhet si at det var en utrolig fin helg!

Uka som kommer blir også knall, eneste hakket i plata er at Tor skal til London for å se en am. fotballkamp. Fredag er det My Little Pony konsert på Hulen, og lørdag er det atter en gang tid for Retrorocket, også på Hulen.

Mamma tar også en tur til byen mellom de syv fjell, skal bli gøy å se henne igjen også!

Untill next time; ha en strålende uke!

1 kommentar:

Cecilie Cecilie sa...

hey tahin-mi:) eg lige at du blogge så ofte:D kan u kje legga ut meir bilde og?:) og få deg bloggkoll( www.bloggkoll.se) så eg kan legga deg te der, sånn at når du oppdatere så får eg beskjed om det? det e utruligt kjekt! der kan du legga te alle bloggene du pleie lesa, å når du går inn på bloggkoll så vise det kem som har oppdatert:)