tirsdag 13. desember 2005

Hallo paa do din gamle sko!

Hei alle sammen, hvordan staar det til med dere? Med meg er det bare helt toppers! Helgen min var bra, vi hadde faktisk langhelg. Fredag var "snowday" (du har kanskje sett filmen?). Skolen kanselerte dagens skoledag pga snoe! Naar ble skolen i norge kanselert pga snoe?? Vi maatte traske til skolen uansett! Her i USA faar unger som bor 100 meter fra skolen buss-skyss. Det er ganske crazy, og veldig latsabbitte! Unger har godt av aa gaa! De slutter aa faa friminutt ute i 5 klasse, etter det maa de vaere inne hele dagen! Hvor sundt er det egentlig? De faar ikke spille fotball, eller hoppe med strikk. "Neida, du er i 6 klasse, hold deg inne!!"

Men ja, helgen min! Fredag vekket Tracy oss klokken 4 for aa fortelle oss at skolen var avlyst. Vi gikk tilbake til aa sove, og sov leeeenge! Etter det gikk Tricia paa jobb, og jeg var hjemme og gjorde noen lekser. Saa ringte Kari og spurte hva jeg gjorde i dag. "Ingeting", svarte jeg og saa ble det til at Kari og Leslie hentet meg, og vi kjoerte til Upper. Hele fredags-kvelden hang jeg med Kari og Leslie, og et par-3 andre folk. Klokken 12 kjoerte jeg og Kari hjem til Kari og hadde et lite mini-slumber party. Neste gang skal jeg ta med kameraet mitt og legge ut bilder! For Kari har PC.
Uansett. Loerdag kom og Kari skulle paa jobb klokken 4. Foer det hang vi bare sammen, gikk ut og spise litt osv. Traff Ashley, og hang med henne. Tracy plukket meg opp paa Bob Evans etter at vi hadde spis, og vi kjoerte hjem. 15 min etter at jeg var hjemme ringte Ashley og spurte om jeg ville bli med henne og shoppe i Findlay. "Jada, helt klart!", svarte jeg! HUn kom 15 min senere.
Jeg og Ashley ruslet rundt i Findlay Village Mall, saa fant vi en koselig kafe vi spise paa. Kjoerte tilbake til Upper og hang litt med Kari der hun jobber (Pizza resturanten, East of Chicago). Naar hun var ferdig paa jobb, var vi med henne. Tricia plukket meg opp senere etter hun var ferdig paa jobb, og vi kjoerte hjem. Hjemme var Tricias kjaereste Scoot, og vennene vaare DJ, Lauren (de er sammen) og Drity Dan(lang historie). Vi saa film og sovnet alle sammen.

Soendag var slapp av dag med litt mer lekser.

Det var min helg i kort sammendrag! Haaper dere hadde det goey i selskapet deres, Helena og Cecilie!

Kjempekos fra Karin!

5 kommentarer:

Helena sa...

Me- eller hverfall eg - har det bare finfint!! litt stress me mange tentamena å sånn på skulen, men det hørre t...
Du e så heldige så får gjer så masse kjekt!! Wilt så dåkke stoppe å spise btw, det hørres ud som om dåkke MÅ avslutta en ting me et målti :P:P heldigen, sko ønska me og konne gå ud å spisa sånn, det e så koseli!!
Me va i huse ditt i går å leverte den blomsten, me hadde trudd at mor di sko ha sånn 5 julastjerne fra før av (for det he u allti) men det hadde hu ikkje, kun to små på stueboret. Me va der ei stonn å drøste å spiste mandarina å såg DVD'en av skuespele, det va *kremt* kjekt å sjå deg igjen *hosthost* må sei eg syns det va litt drid at det endte opp me hånde-rollen i plassen for bestemor-rollen. Men hey, eg he aldri studert hånnå di så nøye før :p
Så såg me bildene av deg fra ballet! åååååååå du va så søøde me den fiiine kjolen å krølle å greie!!! bare nyyydelige va du :D:D
Om mor di vett forresten keffor du ikkje ville ha noge me Jeremy å gjer? eg holdt nesten på å røba meg, før eg såg at det såg ud som om hu ikkje visste det ;P
hmm, me ska ha tentamen i engelsk i mårå, så eg må stikka å øva...

savne deg vennen min!!!
gla i deg <3<3<3<3

Kari sa...

hømm..Keffor ville du kje ha Jeremy?

Anonymous sa...

ja, kefforr??????

Karin sa...

okei, helena, du e doe!

eg vil ikkje skriva det her, og helena ska faa seg ein saftige ein naar eg komme hjem! men eg har mine grunner, og helena e veldig blonde!!
derfor!

Helena sa...

kjeften!!!
eg prøve så godt eg kan :( dessuden så prøve eg bare å lære deg at hvis du bare oppdatere bloggen din ltt oftere så skjer ikkje sånne ting, å du får ti te å sletta sånne kommentara før nogen andre ser di.
å bare så du vett det, i'm not afraid of you anymore!!
:P