tirsdag 6. september 2005

"Old times radio" i Yearbook-klasserommet.

Igjen, jeg er i Yearbook-class. Dette er bare fordi det er den timen paa skolen at jeg har PC, og de fleste henger bare rundt. Noen er ferdige, noen er som meg, har ikke begynnt enda. Men det er ikke fordi jeg er lat. Det er fordi jeg skal ha Musikalen, som ikke er foer Oktober eller November. Saa jeg har litt tid til lekser og saannt.

Uansett, LaborDay-weekend var kjempekjekk! Vi reiste ned fredag kveld, ankom Dixson Tennessee ca klokken 3 om natten. Loerdag reiste jeg, hostmor-Tracy, hostsoester-Tricia og hostsoeskenbarn-Jessie (som var gutt, ikke jente) til Nashville! Vi besoekte en plass som her Opry Mills, som er et hotell OG innendoers by. Det var en slags kopi-by av New Orleans. Det var en liten elv der, og fossefall! Det var rett og slett crazy!
Etter det kjoerte vi 10 meter over parkeringsplassen til et stort , jeg mener STORT kjoepesenter! De hadde alt mulig! Og i midten av gangene i senter, var det smaa boder med utenlandske folk som proevde aa huke tak i oss hele tiden. En fyr fikk tak paa Tracy, og fortalte henne om noe negle-design ting. Siden Tracy er en negledesigner stod hun og hoerte paa ham. Det var ganske morsomt hvordan han proevde aa faa henne til aa kjoepe.

Etter det reiste vi tilbake og grillet. Saa paa soendag fylte host-tante Soraya aaret! Saa masse folk kom paa besoek! Det kjekkeste av alt var firehjulerene de hadde! det tok helt av! Jeg skal saa absolutt kjoepe meg en naar jeg blir stor!

Mandag reiste vi hjem. Paa hjemveien stopped vi og spiste paa Cracker Barrell, en super resturant! Saa i dag er jeg tilbake paa skolen. MEN neste uke er det Wyandot County Fair, som gjoer at vi faar Torsdag og Fredag fri neste uke! De faar virkelig masse fri her borte!

Til helgen er det Football kamp igjen! Borte mot Wynford. De skal visst ikke vaere vanskelige aa slaa.

Ha det flott videre folkens! Take care!

Klem Karin!

6 kommentarer:

Kari sa...

hei!

Sga du vermd på en musikal?! d hørtest kjekt ud!

Eg hadde ikkje tårt å gått inn på d kjøbesentare viss di greidb tag i dg å tvingde dg t å kjøba:s scary!

Greie familie du he kåme t?

me ser=)

Anonymous sa...

gid

Ine sa...

Sounds good! Men du, kankje du ta aa senda meg adressen din? E korpse daakka liga kult saa vaart? Eg spele jo der daa, saa daa blir d ekstra goey! Sitt bildene mine?
Jeje, kos deg vidare! Je lyd fraa deg av aa te, okej?

Karin sa...

heia!

Kari : eg ska ikkje ver med, det e det koret som holle paa med, men eg ska ta bilder for aarbokaa. og ja, det e ganske scary aa gaa der!

anonym : takk, gid te deg og (eg vett kem du e:P)

Ine: ja, eg hadde heilt glaamt at eg sko senna deg ein mail! sorry!
eg vett ikkje om korpset e kult, eg spele ikkje i det, men de har jaffal LAME uniformer! nei, har ikkje sitt de, men ska proeva ein dag eg har tid!

marianne sa...

Veet du kæ, det e bare 3 jente og resten gutta på sommerkomfen så æg ska på.
:P tihi

Elisabeth sa...

Hey! Kjekt å hørra frå deg ;) Trudde ikkje bloggen din eksisterte mens du va der borte.. Bra at du har d fint!! Ska legge deg t på blogglista ;) Men då må du slette min, å legge t Infobloggen. Kos deg vidare! Klem frå Ellå