lørdag 5. september 2009

Undikken og annet ymse



Akkurat nå er jeg sliten.. Ligger i senga, og venter på at Studentradioen skal pipe seg på Energy sånn at Undikken kan begynne. Last ned podcast her, så kan du også høre hvis du ikke bor i Bergen.

Jeg skal møte Ragnhild kl 15 for lunsj. Cafè Chaos er perfekt for slikt formål.

Det var velkommenfest for de nye i radioen i går. I verdens kuleste leilighet. Er mye av grunnen til at jeg er sliten.



Det var nesten slik stemning i går. Jeg fikk rødvin på halve meg, tør ikke se på klærne nå engang. I tillegg var det mange glade radiotryner på festen, og jeg sier meg fornøyd.

3 kommentarer:

Helene sa...

Det er godt å høre at kvelden gjorde deg rød og fornøyd ;) Ikveld skal jeg vine meg med min kjære.

Ine sa...

Gleder meg til fredag den 11.!

Lena. sa...

Haha, høres ut som en artig fest da :) Morsomt når det tar av litt! Hehe