torsdag 11. desember 2008

Juleferie?

Det er det - juleferie. Det er crazy! Reiser hjem til føde-staden på lørdag. Det blir gøy, men også litt trist, aldri kjekt å reise fra Bergen, og spesielt ikke nå.

Så hva skal jeg i dag? I dag har jeg lagd strategier i Kinasjakk, som bringer meg til kveldens begivenheter. Vi skal ha spill/gløgg/pepperkaker/champagne-kveld her i Søndre Munkelivsgaten. Jeg driver også og lager en kake (ja, jeg har skills), og skal lage middag til min kjære senere i dag (Bilder av kake og middag kan oppdrives).

Jeg legger sikkert ut bilder av kveldens festligheter i morgen hvis jeg får tid. Her har dere noen bilder fra andre fester i kåken vår:






Gleder meg til et nytt år, med nye fester! KOZ!

1 kommentar:

Cecilie Cecilie sa...

Å eg glede meg til neste uga!:D til å treffa deg igjen^^