fredag 26. desember 2008

(Denne publiserte jeg i juni i år. Nå gjør jeg det på ny - things have changed!)

HVA HAR DU GJORT I ÅR 2008?

1. Har du vært i noe forhold dette året? Ja, og er det fortsatt! Livet smiler!
2. Har du feiret bursdagen din enda? Ja, og det var en kjempefin kveld
3. Kysset to personer på en kveld? Det har jeg sikkert, men jeg har en fin en jeg liker best å kysse på.
4. Vært på en diett? Nei, men blir innstrammin på nyåret
5. Vært på camping? Hver dag er en camping!
6. Møtt en spesiell/noen som har endret livet ditt? Ja, helt klart!
7. Vært utenlands? Nei, desverre ikke..
8. Hva tenker du på nå? 4 dager igjen!
9. Klemt noen? Ja, elsker å klemme, spesielt de fine besteforeldrene mine
10. Sovet i en annens seng? Ja
11. Fått en jobb? Forstatt med den jeg har hatt i 3 år
12. Lånt bort penger? Ja
13. Vært i en bilulykke? Ikke noe alvorlig
14. Blitt kalt en bitch? host-Luna-host
15. Gjort noe du har angret på? Det finnes mye en kan angre på, men hver handling er et steg til utvikling.

TI FAKTA:
1. Hjemby? Bryne
2. Alder? 20
3. Frisyre? Brunt, halvlang, kjedelig. Klippes på mandag
4. Øyefarge? Brune
5. Høyde? Ymse, men ca 164 cm
6. Kjæledyr? Katten Kappeline som er 15 menneskeår, det vil si 105 katteår.
7. Humør? For det meste stabilt, men akkurat nå savner jeg en fin en jeg kjenner
8. Hvor vil du helst være? Sammen med finingen
9. Hva var det siste du drakk? Kaffe til frokost

FØLELSER:
1. Savner du noen akkurat nå? Ja!
2. Er du lykkelig? Lykkelig nå, enda lykkeligere på mandag
3. Spiser du noe nå? Nei
4. (denne fantes ikke på den forrige, så laget den selv)Hva var det siste du smilte av? Mamma og hennes fascinasjon av Kim Larsen
5. Siste sangen du sang: En rar, gammel julesang jeg ikke kunne hos mormor i går
6. Den siste tingen du lo av: Katten og leken hennes
7. Den siste tingen du sa: Mamma, gidder du skru ned Kim Larsen litt?
8. Den siste personen du gråt for: Gråt da jeg leste artikkelen om Jan Arve i avisa. 4 år siden, men virker så kort tid siden!
9. Hvilken bakgrunn har du på dataen akkurat nå: Den typiske WinXP bakrunnen, men med teletubbiehuset på, og Bill Gates som Lala som holder en ball.
10. Setning du bruker mye: Savner deg!

Ingen kommentarer: