mandag 17. november 2008

Mandag er listedag

Vil skrive et innlegg over ting jeg liker. Blir en liste. Her er den:

- Katter som vasker seg
- Bilder av fine ting, for eksempel et hus, en do med funky utsmykking eller et menneske med rar nese
- Høstfargede blader på bakken som lager knaselyd når en går på de.
- Kyssing, spesielt kyssing med en fin en som jeg kjenner
- Te-drinkking og Six Feet Under-seeing med Ingrid
- Å få brev i posten
- Postkort som er sendt til andre mennesker, men ikke kommet frem
- Rulle nedover en bakke til en blir svimmel
- Lukten av en fin en som jeg kjenner
- Å gi klemmer til folk jeg er glad i
- Å smile til fremmede som ser ut som om de trenger et smil fra en fremmed
- Å ligge under dyna og høre på at det regner ute


Bilder fra flickr.com

Hva liker dere?

3 kommentarer:

Ine sa...

Mobbe eg deg? Ke du meine?

Helena sa...

eg lige å
- lukta påkjærasten min,
- høstblade (både dei som knase, dei som e fine te å lima inn å dei som krølle seg i vinduskarmen),
- laga karamell med kristiansandbestevennen min,
- kyssa,
- kosa,
grina (både hvis du e lei deg å hvis du e gla)
- Sjokkolade
-Orre-Strand-Sand mellom tærne (ikkje i maten eller onna neglene.
-åsså lige eg deg :)

Du e forrestenveldig invitert i selskap! eg bare he ikkje heilt kontrollen på kem eg he bedt :P

Ane-Mathilde sa...

Sjokolade :D
brev
og mye mye mer :D