søndag 30. november 2008

Fem ting du kanskje ikke visste om meg

Har gjort en lignende sak før, men gjør gjerne slike ting igjen!
Ble tagga av min kjære samboer Andreas, og dette er reglene:

Du må linke til den bloggen som tagga deg. Lag en liste med fem (u)interessante ting om deg selv. Tagg fem andre bloggere, la de vite det gjennom å kommentere på bloggen deres.

Ting om meg:
- Jeg har et anstrengt forhold til andre menneskers sko, føtter, sokker, osv. Føtter og alt det som kommer med det er utrolig ekkelt. Prøver alltid sko med sokkene på i skobutikker, og kjøper sjelden brukte sko.
- Av alle julekalendere som har gått på NRK syns jeg "Den gylne hale" var den gøyeste. Lærte jo tengspråk samtidig som det var en fin serie.
- Jeg takler ikke technomusikk. Punktum.
- Jeg har aldri sett filmen Titanic.
- Vi har et kunstverk i stua vår i kollektivet som vi har lagd av postkort som ingen av oss har mottatt. De er adressert til mennesker vi ikke kjenner. Hvordan vi har fått tak i de kortene kan være en konkurranse for de som gidder (Jeg kan også ta bilde av denne veggen hvis det er ønskelig).

Jeg tagger Ine, Cecilie, Helena, Marita og Marianne.

Oppdatert - Bilde fra stua:

1 kommentar:

Ine sa...

Bilde æ ønskelig.
Eg he svar på konkurransen: Du he fått di på posten siden du jobbe der :) :P