tirsdag 23. september 2008

Skrivesperre!

Jeg har en innlevering på 1200 ord i Eng122 som har frist innen torsdag kl 10 som jeg har total skrivesperre på! Skal skrive om Stephen Cranes "The Bride Comes to Yellow Sky", og hvordan den er en kommentar på den tids Amerikansk Vest ("American West" - Texas, osv..). Men jeg får det ikke til! Ufokusert, trøtt og sliten!

Phonofestivalen er over. Akk så trist, men også litt bra. For hadde den vart noe lenger tror jeg muligens jeg hadde påført meg selv både stressutslett, hjerteinfarkt og rynker jeg ikke skulle fått før om 10 år. Likevel, helt fantastisk opplevelse! Fikk ikke med meg så mange konserter som jeg hadde hatt lyst til, men det går greit. Fikk med meg de jeg hadde mest lyst til å se (se: My Little Pony, Tønes, Doktor Kosmos og Bli Glad). De jeg er litt bitter for at jeg ikke så var Vapnet, The Bank Holidays og Analogik. Men men, får nøye meg med musikken i seg selv. Kjørte Vapnet og Analogik til flyplassen, og hyggeligere svensker og dansker skal man lete lenge etter!

Nei, nå må det bli skjerpings, hvorfor kan jeg ikke skrive så mye om Cranes tekst?

Emler er forresten et fint ord! Lurer på om det betyr noe. (Var forøvrig det som var ordbekreftelsen min på dette innlegget. Fine ordet.)

Ingen kommentarer: